Organizační informace


Místo a datum konání


Central Park Flora
4. 12. 2025

Další informace k místu konání:

Hotel je tradiční dominantou městských parků, blízko Výstaviště Flora, místa konání květinových výstav Flora Olomouc. Pouhých 7 minut chůze do historického centra města s výbornou dostupností autem i městskou hromadnou dopravou.

Dostupnost MHD:

Hotel se nachází asi 3 min chůze od tramvajové zastávky „Výstaviště Flora“. Tramvajové linky č. 1, 4 a 6.



Cena

Registrační formulář bude otevřen do 30. listopadu 2025. Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na stiborova@solen.cz. Registrace bude možná také přímo v místě konání (do naplnění kapacity).

Lékař

Registrace do
30. 09. 2025

1 500 Kč

Registrovat

Registrace do
30. 11. 2025

1 700 Kč

Registrace
na místě

1 900 Kč

Lékař do 35 let

Registrace do
30. 09. 2025

1 125 Kč

Registrovat

Registrace do
30. 11. 2025

1 275 Kč

Registrace
na místě

1 425 Kč

Modul: Kategorie registrací

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • veškeré tiskové materiály
  • občerstvení a pitný režim v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21 % DPH

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem přibližně měsíc před konáním akce. Prosíme, abyste při registraci uváděli své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány. Děkujeme za spolupráci!


Stravování

Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

Parkování

U hotelu je k dispozici parkoviště, pro účastníky konference se zvýhodněnou denní taxou.

Neubytovaní hosté
V případě využití této zvýhodněné ceny parkování, prosím, odevzdejte po příjezdu parkovací lístek na pokladně společně s provedením platby. Před Vaším odjezdem vyzvedněte výjezdový lístek opět na pokladně. Pokladnu naleznete u registrace. Platba bude možná hotově nebo kartou. Neodkládejte platbu za parkování až po konci konference vyhnete se zbytečnému čekání.
V jiném případě můžete využít klasickou taxu 40 Kč/hod. a poplatek zaplatit u automatu ve vestibulu hotelu.

Ubytovaní hosté si hradí parkovné na recepci při check inu.

Po naplnění kapacity doporučujeme využít další parkovací možnosti v blízkosti hotelu:

Parkoviště Poupětova (20 Kč/1 hod., 100 Kč/1 den),
GPS: 49.5869883N, 17.2455792E

Kryté parkoviště Namiro (první započatá hodina 40 Kč, každá další započatá hodina 50 Kč, jednodenní parkování 0:00–24:00 hod. 500 Kč),
GPS: 49.5961272N, 17.2438544E

Přilehlé nezpoplatněné ulice – Krapkova, Na Vozovce, Karolíny Světlé a jiné.

Ubytování

Vzhledem k tomu, že odborný program začíná již v ranních hodinách, nabízíme možnost ubytování noc před akcí. Zájemci si mohou ubytování zarezervovat přímo v online přihlášce nebo zaslat poptávku e-mailem na adresu stiborova@solen.cz. Rezervace je možná nejpozději do 3. 11. 2025, kdy bude příjem objednávek uzavřen.

Ubytování je nutné uhradit nejpozději 14 dní před konáním akce, jinak bude rezervace automaticky zrušena.

V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím Evu Stiborovou na e-mailu stiborova@solen.cz.

Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

CENTRAL PARK FLORA (Hotel Flora)

  • Adresa: Krapkova 439/34, 779 00, Olomouc
  • Web: www.hotelflora.cz
  • GPS: 49.5911222N, 17.2434653E

Jednolůžkový pokoj COMFORT – 2 000 Kč
Dvoulůžkový pokoj COMFORT – 2 400 Kč

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu. V cenách ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu, který činí 50 Kč/osobu a den.

Modul: Ubytování

Poptávka musí obsahovat:

  • název hotelu
  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Zrušení a změny ubytování
 
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (stiborova@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

  • Storno rezervace dříve než 35 dní před akcí je bez poplatku.
  • Storno rezervace 34 až 10 dní před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 30 % z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 9 až 4 dny před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny pobytu.
  • Při zrušení rezervace 3 dny před příjezdem bude účtován storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.

V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.